آخرین اخبار

14. بهمن 1402 - 15:33   |   کد مطلب: 47228
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با توجه به حاکم شدن جبهه هوای سرد، مردم مراقب یخ‌زدگی کنتور و تاسیسات شبکه آب باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مسعود دلاوری افزود: نگهداری سیستم لوله کشی آب داخل منازل و کنتور آب به عهده مشترکان است و با توجه به احتمال برودت هوا و یخ زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب، شهروندان بهتر است اقدامات پیشگیرانه نظیر عایق بندی لوله‌های آب موجود در فضای باز با پارچه و عایق را انجام دهند. مراقب یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب باشیم.

او از مردم خواست توجه بیشتری به موضوع حفاظت از کنتور‌های آب و تاسیسات آبرسانی به منزل داشته باشند و اگر دریچه‌های کنتور در حیاط منزل قرار دارد مراقب آب و بارندگی به سمت کنتور آب باشند چراکه تجمع آب باعث یخ زدگی کنتور و تاسیسات می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان با توصیه به اینکه داخل کنتور از گل و لای و برگ پاکسازی شود، گفت: مردم می‌توانند از پشم شیشه و یونولیت و گونی‌های پر شده با خاک اره، به منظور حفاظت و گرم نگه داشتن کنتور استفاده کنند.

مسعود دلاوری تاکید کرد: در صورت بروز یخبندان و یخ زدن لوله‌ها و کنتور آب از انجام اقداماتی مانند ریختن آب جوش بر روی کنتور، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی خودداری شود.

او یادآور شد: مردم در صورت مشاهده یخ زدگی کنتور با واحد ۱۲۲ اداره آبفا تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت یخ زدگی رفع شود و این خدمت رسانی به مشترکان تداوم دارد.
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal