آخرین اخبار

18. بهمن 1402 - 12:02   |   کد مطلب: 47268
یکی از روحانیون شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت انتخابات ایران اسلامی، گفت: دو مسئله حضور و انتخاب درست در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام خویشاوند در یادوره شهدای پیفانج شهرستان اسدآباد حضور مردم در انتخابات را یکی از بزرگترین مشکلات دشمنان ملت دانست و گفت: اگر مردم در انتخابات شرکت کنند، دشمن نمی‌تواند مقابل این مردمی بودن انتخابات و جمهوری اسلامی بایستد.

 

وی با بیان اینکه بدون دخالت در سرنوشت کشور مشکلات حل شدنی نیست، افزود: با مردم و به دست خود مردم است که مشلات حل خواهد شد.

 

این روحانی در اسدآباد با اشاره به اهمیت انتخابات ایران اسلامی، گفت: دو مسئله حضور و انتخاب درست در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

 

 یکی از راویان دوران دفاع مقدس در اسدآباد هم با روایتگری از دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی، گفت: عملیات والفجر بزرگترین عملیات در طول دوران دفاع مقدس است که رزمندگان تصمیم گرفتند از اروندرود وحشی و خروشان عبور کنند.

 

خداداد رجبی شهدا را برگ برنده خواند و افزود: اگر به آن‌ها متوسل شویم، نتیجه می‌دهد، هچنان که آنان به سیدالشهدا و اهل بیت(ع) متوسل می‌شدند.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان در سرمای خوزستان به آب اروندرود زدند و الهی العفو سرمی‌دادند که به آن‌ها جواب داد، افزود: سه هزار نیرو رزمنده از آب اروندرود می‌خواستند عبور کنند، به دل دریا زدند و وسط آب نورافکن‌های دشمن روشن شد و آن وقت آنان به اهل بیت(ع) متوسل شدند که بعداز ده دقیقه نورافکن‌ها خاموش شد.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal