آخرین اخبار

21. بهمن 1402 - 11:17   |   کد مطلب: 47288
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه پیشرفت و پیروزی ما در هیچ عرصه‌ای نخواسته و دنبال سرافکندگی ملت ایران بوده، گفت: امسال هم مردم حضور چشمگیر در عید انقلاب خواهند داشت و آن را به نمایش خواهند گذاشت.

حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» ایام‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را عید انقلاب خواند و گفت: این انقلاب چهل و پنجمین بهار خود را پشت سر می‌گذارد و این نشان از حفظ انقلاب توسط مردم غیور و انقلابی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان قشم خورده نظام اسلامی با هجمه‌ها و شائبه‌هایی که در عرصه‌های مختلف به راه انداختند، به دنبال آن هستند که نگذارند مردم در راهپیمایی شرکت کنند، افزود: البته مردم غیرتی و ولایتمدار و پشتیبان این انقلاب را تنها نخواهند گذاشت همان‌گونه که چهل و پنج سال است که با شکوه در راهپیمایی شرکت کردند.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به حضور باشکوه هر ساله مردم اسدآباد در راهپیمایی‌های مختلف، گفت: قطعاً مردم این دیار شهیدپرور نسبت به سال‌های گذشته با حضور پرشور و گسترده‌تری در خیابان خواهند آمد و حماسه خواهند آفرید.

 

 

وی با اشاه به اینکه در شهرستان اسدآباد هم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با سراسر کشور در سه شهر اسدآباد، پالیز و آجین برگزار خواهد شد، افزود: در این راهپیمایی مردم قطعاً حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

 

 

شرکائی با اشاره به زمان، مسیر و سخنران راهپیمایی‌ها در شهرهای آجین، اسدآباد و پالیز، گفت: این مراسم راهپیمایی در این شهر ساعت ۱۰ آغاز و با راهپیمایی اقشار مختلف جامعه در مسیرهایی به میدان غدیر در شهر اسدآباد، مدرسه حضرت صدیقه(س) در شهر پالیز و مسجد جامع در شهر آجین ختم خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: سخنرانان راهپیمایی شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز را از سه استاد حوزه علمیه هستند که به ترتیب حجت‌الاسلام علی احتشام‌کاشانی، حجت‌الاسلام رضایی و حجت‌الاسلام مرسلی هستند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه پیشرفت و پیروزی ما در هیچ عرصه‌ای نخواسته است، گفت: آنان همیشه دنبال سرافکندگی ملت ایران خواسته‌اند و مردم هم بر این باورند و آنان را شناخته‌اند و قطعاً در پاسخ به این توطئه‌ها شکوه حضورشان را در راهپیمایی امسال هم به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal