آخرین اخبار

26. بهمن 1402 - 12:02   |   کد مطلب: 47332
مسئول امور تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد از برگزاری دو روزه دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حوزه‌های بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقاء سطح بینش معنویت و مهارت مربیان و سرگروه‌های صالحین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی‌شاخص صبح امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های صالحین حوزه‌های بسیج شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه دوره توانمندسازی مربیان بسیجی به مدت دو روز جداگانه در حال برگزاری است، گفت: این دوره در سال گذشته هم در طی چند روز برگزار و برای مربیان گواهینامه صادر شد.
 

وی هدف از برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حوزه‌های بسیج در شهرستان را ارتقاء سطح معنویت آنان خواند و افزود: در دوره امروز چند کلاس با موضوعات ویژگی‌ها و شاخصه‌های مربیان بسیجی، تربیت اسلامی، جنگ رسانه برگزار می‌شود، البته در ادامه این دوره که هفته آینده خواهد بود، چندین کلاس برگزار خواهد شد.
 

مسئول امور تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: این دوره توانمندسازی می‌تواند سطح بینش معنویت و مهارت مربیان و سرگروه‌های صالحین را بالا ببرد.
 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal