آخرین اخبار

28. بهمن 1402 - 9:57   |   کد مطلب: 47348
رئیس پلیس‌راه استان خبر داد
تمام محورهای استان همدان باز است
رئیس پلیس‌راه استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان بازها باز و تردد در جریان است، گفت: در گردنه اسدآباد از ساعت ۴ صبح مه‌گرفتگی غلیط داشتیم به طوریکه دید افقی تا ۵ متر کاهش یافته بود و همچنان مه‌آلود بودن این مسیر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایسنا علی فکری  با اشاره به آغاز بارش‌ها از ظهر دیروز و استمرار بی‌سابقه آن تا سه بامداد امروز مطرح کرد: با توجه به اینکه این بارش پیش‌بینی شده بود، اقدامات پیشگیرانه و به موقع انجام گرفت و چندین و چند بار محورها توسط نیروهای راهداری برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

وی با اشاره به امدادرسانی و خدمات‌رسانی به تعدادی از خودروها در محورهای استان تصریح کرد: خانواده‌های زائری که از کربلا برمی‌گشتند و اکثراً کهنسال بودند، در گردنه اسدآباد به علت نقص فنی خودرو و بارش سنگین برف دچار مشکل شده بودند که توسط تیم‌های پلیس‌راه امدادرسانی شدند.

فکری بیان کرد: تعداد زیادی گردنه‌های استان از جمله گردنه اسدآباد، نورآباد، تجرک، آورزمان، همه‌کسی و زاغه درگیر برف بودند و خوشبختانه با عملیات و اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت گرفته و اقدامات به موقع راهداری با هیچ مشکلی مواجه نشدیم.

فکری با بیان اینکه خوشبختانه تصادف قابل ذکری اتفاق نیفتاده است و بعضی از حوادث به وقوع پیوسته نیز به علت خروج خودروها از جاده بود که یا زنجیرچرخ نداشتند و یا با سرعت بالا رانندگی می‌کردند، خاطرنشان کرد: خروج از جاده در محور همدان به سمت سنندج به علت داشتن گردنه‌های متعدد و وضعیت سرازیری و سراشیبی بیشتر است که با کمک تیم‌های پلیس به جاده برگشته و به حرکت خود ادامه دادند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal