آخرین اخبار

28. بهمن 1402 - 20:09   |   کد مطلب: 47355
رییس مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس مورد حمایت این شورا در این استان هفته جاری در مجمع استانی مشخص و معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایرنا محمد نباتی  بیان کرد: چند فرایند برای تعیین داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی شده است، در گام نخست افراد علاقه مند به طی این فرایندها باید در موعد مشخص نسبت به بارگذاری اطلاعات در وبگاه شورای ائتلاف کشور اقدام می کردند.

وی اضافه کرد: ۱۷۷ داوطلب نمایندگی نسبت به بارگذاری اطلاعات در این وبگاه اقدام کردند البته شماری از متقاضیان در مدت تعیین شده موفق به بارگذاری مدارک نشده بودند که طی رایزنی های صورت گرفته درخواست آنها به صورت کتبی دریافت شد و در مجموع شمار داوطلبان به ۲۰۰ نفر رسید.

رییس مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: این شورا در شهرستاها نسبت به تشکیل کارگروه انتخابات اقدام کرده که اعضای این کارگروه پس از رای گیری مشخص شدند و تکلیف آنها مصاحبه با نامزدهای علاقه مند به قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف بود.

نباتی اظهارکرد: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۳۶ داوطلب نمایندگی متقاضی حضور در فرایند پیش بینی شده توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بودند که با همه این افراد مصاحبه صورت گرفت و به آنها و نمره و امتیاز داده شد.

وی اضافه کرد: سه برابر کرسی های هر شهرستان ظرفیت پذیرش این شورا بود و روز گذشته مجمع شهرستان های همدان و ملایر برگزار و در مرکز استان ۱۰ نفر برنامه های خود را ارائه کرده که در پایان ۳۰۰ نفر از مدعوین در حضور نماینده داوطلبان به برنامه های آنها رای دادند که ۶ داوطلب به مرحله مجمع استانی راه یافتند.

رییس مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: از 9 نماینده کنونی مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی هفت نفر برای حضور در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نام نویس کردند و برنامه های آنان همانند سایر داوطلبان در کارگوه انتخابات توسط صاحبنظران اقتصادی، سیاسی و اساتید دانشگاه بررسی و ارزیابی شد.

نباتی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به زودی و طی این هفته فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اطلاع رسانی می کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal