آخرین اخبار

30. بهمن 1402 - 7:43   |   کد مطلب: 47363
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد:
انتخاب مردم براساس شاخصه‌های علوی باشد
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد با اشاره به شاخصه‌های یک انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت علی(ع)، گفت: قطعاً آگاهی مردم نسبت به اهمین مسئله انتخابات و حضور گسترده آنان در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی امیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی «آوای سیدجمال» حکومت‌های مردمی و حکومت‌های بر پایه دین را از استوارترین حکومت‌های کره خاکی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران هم حکومتی دینی و هم مردمی است چراکه هم برای پیشرفت مادی و معنوی مردم برنامه دارد و هم از لحاظ ساختار، استوارترین حکومت است.

 

وی اذعان کرد: شاید کمتر نظام و ملتی در جهان غیر از جمهوری اسلامی ایران تا به امروز این همه دشمنی از جنگ نظامی، تحریم، جنگ فرهنگی و غیره را از طرف سلطه‌گران و غارتگران جهانی داشته باشد، اما به واسطه دو شاخصه مردم و ایمان در مقابل همه فتنه‌ها سرافزا است.

 

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد با بیان اینکه دشمن امروز فهمیده است که باید با دو شاخصه مردم و ایمان آنان را مبارزه کند، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات گسترده علیه قصد دارد، مشارکت در انتخابات را کاهش دهد، لذا آگاهی‌بخشی به مردم و جهاد تبیین در این زمینه و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را نا امید می‌کند، قطعاً در پیشرفت کشور عزیزمان ایران نفش بسزایی دارد.

 

وی تصریح کرد: البته تجربه ۴۵ ساله نشان می‌دهد مردم همچنان که ۲۲ بهمن امسال نشان دادند، مردم پای کار هستند، در انتخابات هم شرکت خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین امیدی‌نژاد با اشاره به اینکه هر وقت مردم انتخاب‌شان بر اساس تدین، ایمان و وظیفه‌شناسی بوده انتخاب خوبی داشته و و پیشرفت خوبی برای  کشور  حاصل شده است، افزود: البته هر وقت بر اساس شایعات نیت‌های طایفه‌گرایی،  حزب‌گرایی و مطامع دنیوی بوده همه ضرر کردند لذا اگر مردم بر اساس شاخصه‌های که حضرت علی(ع) برای مسئولان بیان فرمودند انتخاب کنند ایران سربلندی خواهیم داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ساده‌زیستی و عدم ثروت‌اندوزی، برخورد محکم داشتن با نزدیکانی که دارای فساد اقتصادی هستند، عدم همراهی و بکارگیری دنیاطلبان، عقب‌نشینی نکردن در برابر دشمن، توجه به اقشار ضعیف،  عدم راه‌اندازی کینه و دشمنی بین مردم، اعتنا به نظرات مردم، تلاش برای از بین بردن فساد، سوءظن به دشمن حتی هنگام صلح نظارت بر زیر دستان و انتخاب فرد شایسته برای خدمت به مردم را از شاخصه‌های یک انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت علی(ع) برشمرد.
 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal