آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 8:48   |   کد مطلب: 47386
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی:
دوستداران حضور نخبگان در ساختار قدرت رأی بدهند
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه بدون شک، یک رأی ما، موجب تقویت اقتدار و عزت کشور خواهد شد، گفت: هرکسی گردش صحیح نخبگان را در ساختار قدرت دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی  «آوای سیدجمال»، انتخابات را نشان‌دهنده یک فرصت بزرگ و نمایانگر عزم ملّی، اقتدار ملّی و بصیرت ملّی دانست و گفت: انتخابات به معنای تولید قدرت، پیشرفت و تعالی کشور و افزایش امید به آینده است.

 

وی مشارکت، امنیت، وحدت ملی و پیشرفت را کلیدواژه‌هایی خواند که همه مردم از آن‌ها منتفع می‌شوند و منافع ملی کشور را تأمین می‌کنند‌ و افزود: درواقع انتخابات نقطه تلاقی این چهار کلیدواژه است.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی اذعان کرد: چنانچه حضور پرشور مردم نشان دهنده مشارکت آنان در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است، باعث افزایش انسجام و وحدت ملی و این انسجام هم موجب امنیت ملی، عزت ملی، ارتقای آرامش روحی و روانی مردم می شود.

 

وی حضور بالای مردم پای صندوق‌های رأی را نمایش آشکار پشتوانه مردمی نظام در برابر چشم جهانیان دانست و افزود: در نتیجه این حرکت سیاسی موجب هراس دشمنان می‌شود، چراکه آن‌ها به خوبی بر این امر آگاه هستند مشارکت حداکثری و پررونق مردم در انتخابات، قدرت و اقتدار کشور را در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش می‌دهد.

 

خزل‌پور یادآور شد: افزون بر این، برگزاری انتخابات پرشور موجب ایجاد امید و انگیزه، تقویت نشاط اجتماعی و حل مشکلات کشور در زمینه‌های گوناگون و به خصوص مسائل اقتصادی و فرهنگی خواهد شد، در نتیجه، با همبستگی مردم و حاکمیت، زمینه توسعه و پیشرفت کشور فراهم می شود.

 

وی با بیان اینکه انتخابات علاوه بر آن‌که عرصه‌ای برای نمایش قدرت ایران در برابر قدرت های جهانی است، افزود: از این رو، مشارکت بالای مردم در انتخابات به جایگاه بین المللی ایران، کمک شایان توجهی می‌کند.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی کرسی داشتن ایران در بین قدرت‌های جهانی را موجب ارتقای منزلت کشور و در نتیجه رفع موانع بین‌المللی برای پیشرفت و توسعه روزافزون ایران دانست و خطاب مردم به خصوص جامعه دانشگاهی سید جمال‌الدین اسدآبادی، گفت: دیروز نوبت قهرمانانی بود که برای حفظ تمامیت ارضی کشور، سخاوتمندانه عزیزترین دارایی‌شان یعنی جان عزیزشان را برای ما فدا کردند، امروز ما میراث‌دار آن عزت‌آفرینان و قدرت‌آفرینان ایران اسلامی هستیم لذا ما وظیفه داریم با بصیرت، تبیین و آگاهی دادن به توسعه کشور و مأیوس کردن دشمنانی که چشم به ضعف ایران عزیز دارند، کمک کنیم.
 

 

وی افزود: بدون شک، یک رأی ما، موجب تقویت اقتدار و عزت کشور خواهد شد، بر این اساس، امروز هر کس ایران، امنیت و منزلت ایران، سربلندی و سرافرازی آن و حل شدن مشکلات کشور، کاهش فشارهای بین‌المللی بر مردم اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی ایران، گردش صحیح نخبگان را در ساختار قدرت دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند.
 

 

خزل‌پور خاطرنشان کرد: در همین راستا جامعه دانشگاهی به نوبه خود، باید هم حضور باشکوه و بانشاطی در انتخابات داشته باشد و هم با حداکثر توان خود، همگان را به حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کنیم چراکه مطمئنیم ملت شریف و بزرگوار ایران، با مسؤولیت‌پذیری و تعهدپذیری کامل، یک پیروزی و حماسه بزرگ دیگری برای ایران عزیز رقم خواهند زد.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal