آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 11:41   |   کد مطلب: 47387
از دفتر امام جمعه تا پارک رجایی انجام می‌شود؛
برگزاری جشن 500 متری نیمه شعبان در اسدآباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، گفت: همزمان با سراسر استان همدان، جشن نیمه شعبان از دفتر امام جمعه تا پارک رجایی شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به ایام اعیاد شعبانیه در ماه، شعبان گفت: امسال در این اعیاد برنامه‌های شاد و متنوع در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

 

 

وی از برگزاری جشن 500 متری نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد و افزود: در این جشن که از دفتر امام جمعه تا پارک رجایی انجام می‌شود، ایستگاه‌های صلواتی، پخش سرود و نذورات مردمی برپا خواهد شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در جشن 500 متری شهر اسدآباد ادارات دیگر مانند هلال احمر، آموزش و پرورش و غیره برنامه خواهند داشت.

 

وی از برگزاری جشن بزرگ0شعبانیه در سالن شهدای آموزش و پرورش در شب نیمه شعبان خبر داد و افزود: در این جشن که به همت هیئت صاحب‌الزمان(عج) این شهر برپا می‌شود، نورافشانی خواهیم داشت.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی همچنین با اشاره به برگزاری جشن دیگری در روز نیمه شعبان در شهر اسدآباد، گفت: این جشن نیز در پارک شهید رجایی برگزار خواهد شد که در این جشن مقبره بازسازی شده شیخ راشد افتتاح و از کتاب زندگینامه وی رونمایی خواهد شد.

 

وی اعزام مبلغ و مبلغه به روستاهای فاقد روحانی، ختم قرآن، توزیع کمک مؤمنانه بین نیازمندان، برگزاری جشن‌های در مساجد مختلف را از جمله برنامه‌های اعیاد نیمه شعبان برشمرد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی‌های منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: برپایی جشن در روز نیمه شعبان از سوی دوستداران و منتظران حضرت حجت(عج) انجام می‌شود که با همت مردمی و مسئولان شهرستان اسدآباد هم سهمی در این زمینه خواهد شد.

 

نیمه شعبان امسال روز یکشنبه ششم اسفندماه است که همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شیعیان در این ایام به برگزاری جشن اقدام می‌کنند و شهرستان اسدآباد هم در این زمینه برنامه‌های مختلفی را دارد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal