آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 14:22   |   کد مطلب: 47390
یارانه ۲۲۰ هزار تومانی تا اردیبهشت ماه ادامه دارد؛
مشروط به خرید الکترونیکی ۱۱ قلم کالای اساسی
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان گفت: خانوارهای دهک ۱ تا ۷ در صورت خرید الکترونیکی ۱۱ قلم کالای اساسی، می‌توانند یارانه مضاعف دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از «عصر ‌‌همدان» یوسف شعبانی گفت: مهلت یارانه‌های مضاعف یک ماهه می‌باشد که به همراه یارانه اصلی خانوار ها واریز می‌شود .

 

وی افزود: به شرط خرید الکترونیکی، یارانه اصلی خانوارها مشمول استفاده از یارانه ۲۲۰ هزار تومانی مضاعف می‌شود.

 

شعبانی ادامه داد: خانوارها یا باید حتما در دهک ۱ تا ۷ باشند تا مشمول این کمک مضاعف شوند و همچنین خرید الکترونیکی از ۱۱ قلم کالا داشته باشند.

 

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۱ قلم کالا شامل شیر، پنیر، لبنیات، تخم مرغ، گوشت سفید، گوشت قرمز، روغن مایع، ماکارانی، برنج، قند و شکر و جبوبات است، اظهار کرد: فروشگاه‌هایی که از کارت کالابرگ الکترونیکی برای عرضه اقلامی غیر از ۱۱ قلم کالای اساسی استفاده کنند، جریمه و سامانه آنها قطع خواهد شد.

 

وی افزود: به شر ط خرید از سامانه «شما» ۲۲۰ هزار تومان برای خانواده‌ها فعال می‌شود.

 

شعبانی در رابطه با ازدحام در فروشگاه‌ها با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۰۰ فروشگاه مجهز به کالابرگ هستند، گفت: مردم به غلط گمان می‌کنند که اگر این پول را سریع هزینه نکنند قطع می شود، و همچنین مردم از دهک خود خبر ندارند و به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا ببینند مشمول این طرح می‌شوند یا نه، که این باعث ازدحام در فروشگاه‌ها می‌شود.

 

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان ابراز کرد: این طرح تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و هرماه مبلغ ۲۲۰ هزار تومن به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این طرح در اول سال با ۸۰ هزار تومان شروع و تبدیل به ۱۲۰ هزار تومان شد و الان مبلغ ۲۲۰تومان شده است.

 

شعبانی در پایان تاکید کرد: استفاده از این طرح دو مشروط دارد یکی خرید الکترونیکی و دیگری خرید ۱۱ قلم کالا هدف این طرح است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal