آخرین اخبار

3. اسفند 1402 - 15:30   |   کد مطلب: 47398
امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر مشارکت حداکثری جوانان در انتخابات باید دشمن کورکن باشد، گفت: اگر یک مجلس خبرگان قوی نبود، آیا می‌توانستند چنین رهبری را انتخاب کنند که امروز شخصیت‌های دنیا تدبیر و درایت ایشان را تشویق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در دیدار با جوانان شهرستان اسدآباد که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه شعبان، محبت اولیای الهی و عشق به امام زمان می‌دهد، گفت: شهید سردار سلیمانی عشق امام زمان(ع) داشت که سخت‌ترین شرایط برای اوش سخت نبود، آنجا که اسرائیل انسان‌های خون‌آشام صفاک وحشی را شناسایی و آموزش داده بودند که به جان ما بیندازند، وسط چنین وحشی‌هایی شهید سردار سلیمانی با هلیکوپتر نشست، چنین کاری جگر شیر می‌خواهد.

 

وی به برکت وجود شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در روایتی از پیامبر (ص) آمده که محبوب‌ترین خلائق نزد خدای متعال جوانی است که سن کم و زیبایی دارد و آن را برای خدا قرار و هزینه می‌کند که مایه مباهات است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد سن جوانی را فرصت خاص دانست و خطاب به جوانان گفت: تلاش کنید، این فرصت جوانی بر نمی‌گردد، مهارت‌تان را بالا برید، هر کسی مهارت و توانمندی داشته باشد او را به کار می‌گیرند. وی با بیان اینکه دین اسلام دین جوان است و به جوانان نگاه خاص دارد، گفت: فرهنگ اسلام می‌گوید هر کسی توانمندی بیشتری دارد، او اکبر و بزرگ است، جوان‌گرایی در ذات اسلام است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی اذعان کرد: اگر دیروز دفاع مقدس را جوانان اداره کردند، امروز هم جنگ اقتصادی را باید جوانان به دست بگیرند و مبارزه کنند.

 

وی ما افزود: در عرصه دفاعی و علمی قوی شده‌ایم و انسجام و اتحاد ما عالی است، حال باید این این علم که تبدیل به فناوری و صنعت شود، تا امروز ما سرمایه‌گذاری کردیم و زیربنایی کار شده الان می‌خواهد این درخت گردویی که 10 و 20 سال پیش کاشتیم بار بدهد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: دشمن دپتلاش می‌کند که جوان امروز پای صندوق رأی نرود، چراکه حضور مردم در این انتخابات از موشک اثرگذارتر است. وی تصریح کرد: امروز حضور مردم ما رسیدن به قله را تسریع می‌بخشد، تعامل ما با کشورها بر مبنای اقتدار کشور ماست و اقتدار ما هم بر مبنای مشارکت در انتخابات است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه ام‌الفساد ما در منطقه یهودیان هستند، افزود: پوتین برای رضای خدا با ما همراهی نمی‌کند، چون می‌داند آینده در دایران است، با ما تعامل دارد.

 

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نماینده خیلی می‌تواند مؤثر باشد، افزود: یک سری قوانین دست و پاگیر داریم که یک مجلس پویا می‌تواند آن را اصلاح کند. وی به وظایف مجلس خبرگان و اهمیت آن اشاره کرد و و گفت: اگر یک مجلس خبرگان قوی نبود، آیا می‌توانستند چنین رهبری را انتخاب کنند؟ امروز شخصیت‌های دنیا تدبیر و درایت رهبری را تشویق می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با تأکید بر مشارکت حداکثری جوانان در انتخابات، گفت: ان‌شالله انتخابات ما دشمن کورکن باشد، مقتدرانه و مایه عزت ما باشد و امام زمان(عج) شادکن باشد. انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal