آخرین اخبار

3. اسفند 1402 - 20:48   |   کد مطلب: 47400
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای 755 کیلومتر بهسازی رویه و روکش اسفالت در محورهای مواصلاتی استان در طی 11 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی  گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان فصل کاری در مهرماه ، ۷۵۵ کیلومتر از راههای استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شد و این درحالیست که تعهد و هدف گذاری امسال اجرای ۲۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای استان همدان بوده است.

 

آهکی تصریح کرد: در طی ۱۱ ماهه سال جاری ۵۰۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۰ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۱۰ کیلومتر لکه گیری و درزگیری در سطح محورهای استان همدان اجرا شده است و با توجه به برودت هوا هم اکنون نیز عملیات لکه گیری و چاله گیری با آسفالت سرد در سطح راههای استان در حال انجام است.

 

وی با اشاره به ساخت ۴۰ راه روستایی در استان همدان اظهار داشت: یکی از کارهای شاخص امسال استفاده از توان و ظرفیت خیرین راهساز برای ساخت راه روستایی در استان بود که نتیجه آن ساخت ۴۰ کیلومتر راه روستایی در همدان شد و حدود ۴۲ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال تکمیل وساخت می باشد.  

 

آهکی در پایان گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز در سال آینده نیز بتوانیم مانند امسال بیش از تعهد و هدف گذاری نسبت به بهسازی،روکش آسفالت و ساخت راه روستایی در استان همدان اقدام نماییم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal