آخرین اخبار

3. اسفند 1402 - 22:35   |   کد مطلب: 47407
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت خبر از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه رمضان و عیدنوروز در استان همدان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روزانه نیوز مرتضی بیدآبادی گفت: طرح نظارتی ویژه با نظارت بر بازار کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان و نوروز، با نظارت مستمر بر کلیه حلقه های زنجیره تولید، تامین و عرضه از یکم اسفند ماه سالجاری تا 24 فروردین ماه 1403 اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از سو استفاده برخی از عوامل برگزار می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان همدان به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: پایش مستمر وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی از سوی دستگاههای متولی، متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی، تدابیر پیشگیرانه و رسیدگی به هنگام شکایات و گزارش های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم افزایی و جلب همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاههای ذیربط در سطح استان در جهت ایجاد آرامش و اثربخشی موثر و وحدت رویه در اقدامات نظارتی ، از اهداف این طرح است.

بیدآبادی تاکید کرد: طرح نظارتی ویژه در راستای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها و استمرار نظارت و بازرسی در سطح بازار با اولویت اقلام مهم سبد مصرفی خانوار با استفاده از توان دستگاههای ذیربط اعم دامپزشکی و مراکز بهداشت و جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های مرتبط با طرح اجرا می شود.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی شامل عدم درج قیمت و صدور فاکتور فروش، گرانفروشی، احتکار کالا های اساسی و فروش اجباری کالا موضوع را از طریق سامانه پکپارچه پاسخگویی 124 گزارش بدهند تا بازرسان در اسرع وقت با مراجعه به محل موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal