آخرین اخبار

5. اسفند 1402 - 12:23   |   کد مطلب: 47413
رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر اسدآباد از انفجار مواد منفجره دست‌ساز در یک منزل در شهر اسدآباد خبر داد.

ذبیح‌الله کاووسی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهارشنبه‌سوری، گفت: لحظاتی قبل یک واحد مسکونی در شهر اسدآباد بر اثر مواد منفجره دست‌ساز دچار انفجار و خسارت شد.

 

وی افزود: در این حادثه انفجار که در منطقه چی‌چی امام شهر اسدآباد در یکی از آپارتمان‌های مسکن مهر اتفاق افتاد، یک پسر نوجوان 14 ساله از ناحیه دست و صورت آسیب دید.

 

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر اسدآباد با اشاره به حوادث سال گذشته در ایام چهارشنبه‌سوری، افزود: در حادثه انفجار واحد مسکونی امروز خسارت فوتی نداشتیم.

 

وی با هشدار به  والدین در خصوص مراقبت از فرزندان خود در ایام منتهی به چهارشنبه‌سوری، از آنان خواست  نسبت به جلوگیری از ساخت ترقه‌های  بزرگ دست‌ساز فرزندان خود در محل پارکینگ و انباری و خرپشتی منازل خود دور از چشم والدین حساسیت لازم داشته باشند تا از جسارت جانی و مالی غیر قابل جبران جلوگیری شود.

 

لازم به ذکر است سال گذشته در ایام چهارشنبه‌سوری متأسفانه در یک  حادثه انفجار یک منزل دو جوان فوت کردند.

 

متأسفانه بی‌توجهی خانواده‌ها نسبت به رزندان خود و تلاش افراد به خصوص نوجوانان و جوانان برای ساخت ترقه در ایام چهارشنبه‌سوری منفجر به حوادث تلخ می‌شود که می‌بایست همگان نسبت به آن مراقبت کنند.

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرهای استان همدان است که متأسفانه در روزهای منتهی به چهارشنبه‌سوری حوادث تلخی را تقریباً هرساله شاهد بوده است که مراقبت خانواده‌ها از فرزندان‌شان در این ایام باید بیشتر از این‌ها باشد.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal