آخرین اخبار

5. اسفند 1402 - 15:42   |   کد مطلب: 47418
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف پنج دستگاه خودرو و موتورسيكلت سرقتی در نتیجه انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی عوامل انتظامی در دو روز گذشته خبرداد.

مصیب شاهملکی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری در اواخر هفته گذشته، گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اینکه افرادی اقدام به سرقت خودرو از ساير شهرستان‌ها کرده و پس از انتقال به اسدآباد، اقدام به فروش و یا اسقاط آن‌ها می‌کنند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و یک نفر از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

 

وی ادامه داد: با انجام بازجویی فنی و تخصصی متهم به سرقت سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پیکان و پراید به ترتیب از شهرستان‌های قروه، بهار و اسدآباد با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به کشف و انتقال خودروها به پارکینگ، از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی خبرداد و گفت : این خودرو به صورت بلاصاحب توسط عوامل گشت کلانتری ۱۱ در حوالی یکی از شهرک‌ها کشف شد که دارای سابقه سرقت از شهرستان است.

 

وی از کشف یک دستگاه موتورسيكلت سرقتی در مأموریت دیگری توسط عوامل کلانتری ۱۱ خبرداد و گفت: در پی سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر با انجام اقدامات فنی کشف و با دستگیری راکب، مراتب به مالباخته نیز اعلام شد.
شاهملکی همچنین تصریح کرد: علاوه بر کشف مقدار ۱۱۰ گرم انواع مواد مخدر و یک فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر در این رابطه، دو نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مرجع قضائي معرفي شدند.
وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح شدآمدی  در دو روز گذشته، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت را جدی گرفته و موارد مشکوک را به فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal