آخرین اخبار

7. اسفند 1402 - 14:37   |   کد مطلب: 47431
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
روحانیون اسدآباد از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نکردند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد بااشاره به عدم حمایت جامعه روحانیت این شهرستان از هیچ نامزد انتخاباتی، گفت: اینکه برخی از عنوان «حمایت روحانیون شاخص از فلان نامزد انتخاباتی» استفاده می‌کنند، تعبیر درستی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی در کل کشور حاکم است، گفت: به امید اینکه روز 11 روزی بی‌نظیر و وناب به وسیله خود ملت رقم بخورد، همه ما این رسالت را بر دوش داریم که برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و انجام وظیفه کنیم.

 

وی گفت: تردیدی نیست که مهم‌ترین رسالت عالمان دین و نهاد روحانیت و حوزه‌‏های علمیه و خاستگاه وجودی آنان، شناخت و تبیین اسلام و شرع مقدس، و ارشاد و هدایت بندگان خداوند به مسیر درست و حق است؛ بنابراین این مسئولیت خطیر که رسالت اول پیامبران الهی(ع) است و اینان هم در جایگاه آنان نشستند که هیچ امری نمی‏تواند و نباید جایگزین آن شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه جامعه روحانیت همیشه دنبال انجام وظیفه و ارشاد بودند، خاطرنشان کرد: امروز هم یکی از وظایف جامعه روحانیت و مبلغین دین، تبیین اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و باید آنان را راهنمایی و ارشاد کنند، بنابراین در شهرستان اسدآباد هم مبلغین و جامعه روحانیت در راستای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش می‌کند.

 

 وی اذعان کرد: جامعه روحانیت به ویژه روحانیونی که به عنوان روحانی مستقر و مسئول پایگاه اجتماعی فعالیت می‌کنند، از هیچ نامزد انتخاباتی در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حمایت خاص نکرده و نمی‌کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی دامه داد: اینکه برخی از عنوان «حمایت روحانیون شاخص از فلان نامزد انتخاباتی» استفاده می‌کنند، تعبیر درستی نیست بلکه اگر هم روحانی در ستادی حضور پیدا می‌کند برای عرض خدا قوت، دیدار و توصیه به اخلاق‌مداری و رعایت حدود شرعی و اخلاقی است.

 

وی ادامه داد: به امید خدا بار دیگر ملت ولایتمدار و وطن‌دوست ایران مثل همیشه ثابت خواهند کرد پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی که به دست خودشان رقم خورده هستند و خواهند بود.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal