آخرین اخبار

10. اسفند 1402 - 8:35   |   کد مطلب: 47453
انتظار پدر دو شهید اسدآبادی از مردم:
امید را در انتخابات به ناامیدی نکشانید
پدر شهیدان عبدکوند با تأکید بر اینکه مبادا با رأی ندادن خود امید را به ناامیدی بکشانید، گفت: نمایندگانی که در این انتخابات بر کرسی مجلس می‌نشینند، نباید فراموش کنند برای این کشور هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب شده است.

عبدکوند در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با تأکید بر مشارکت مردم در انتخابات، گفت: معلوم است، سرنوشت کشور ایران اول دست خدا بعد هم دست مسئولانی است که با انتخاب مردم مسئولیت می‌گیرند.

 

وی تصریح کرد: مردم به نامزدهای انتخاباتی رأی می‌دهند چرا که اولاً واجب شرعی است و دوم هم تأثیر بسیار برای جامعه و کشور دارد.

 

پدر شهیدان عبدکوند با تأکید بر اینکه موضوع مبادا با رأی ندادن خود امید را به ناامید بکشانیم، افزود: دشمن به فکر آن است که در این کشور چنین رویداد مهمی رخ ندهد و اختلاف بیفتد.

 

وی مجلس را در رأس امور دانست و گفت: نمایندگانی که در این انتخابات بر کرسی مجلس می‌نشینند نباید فراموش کنند که این کشور هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب شده است.

 

عبدکوند با بیان اینکه هزاران دشمن خونخوار دور و اطراف ما را گرفته‌اند، افزود: باید در انتخابات شرکت کرد که چشم دشمن کور شود و به فضل خدا نتوانند اقدامی کنند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس آینده باید وحدت داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید نمایندگان به فکر مردم باشند و با حل مشکلات آنان را دل شاد کنند.

 

پدر شهیدان عبدکوند ویژگی‌های یک نماینده خوب و موفق را فهمیده، دانا، با تجربه و دلسوز خواند و افزود: امید است که این انتخابات هم به لامت برگزار و نمایندگانی لایق به مجلس راه یابند.

 

وی تأکید کرد: باید نمایندگان دست یکدیگر را بگیرند و به فکر مشکلات جامعه و مردم باشند.

 

امسال 11 اسفند دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به ترتیب دوازدهمین و ششمین دوره برگزار خواهد شد و مردم با حضور پرشور و گسترده انتخاباتی سالم، باشکوه وحماسی را رقم خواهند زد.
در شهرستان اسدآباد هم که به عنوان یکی از شهرستان‌های سیاسی استان همدان در سطح کشور مطرح است، همیشه مشارکت بالا بوده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal