آخرین اخبار

12. اسفند 1402 - 21:28   |   کد مطلب: 47475
در پی حضور و مشارکت خوب در انتخابات؛
امام جمعه اسدآباد از مردم قدردانی کرد
در راستای مشارکت مردم در انتخابات، امام جمعه اسدآباد از آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در پی انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در پیامی از مردم شهرستان قدردانی کرد.

در این پیام آمده:

با درود به ارواح مطهر شهدا و روح بلند و ملكوتي امام راحل و عظيم الشان، معمار كبير و بنيانگذار جمهوري اسلامي كه ميزان را رأي ملت قرار داد و دو ركن جمهوريت و اسلاميت را با مردم سالاري ديني تجلي بخشيد.

 

اکنون كه به فضل الهي و توجهات حضرت ولي الله الاعظم روحي فداه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگيرو مسئولانه مردم عزيزمان به پايان رسيده و نتايج آن در سراسر شهرستان اعلام گرديده است، وظيفه مي دانم تشكرات صميمانه خود را نثار ملت رشيد و هوشيار و عظيم الشأن شهرستان اسدآباد كرده ، بخاطر رشد و آگاهي و همت و وقت شناسي شما ملت بزرگ دیار سیدجمال الدین اسدآبادی ، جبه سپاس به درگاه خداوند موفق و معين بسايم.

لازم می‌دانم از از کاندیدای محترم وطرفداران و اززحمات و تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه کلیه عوامل و دست‌اندرکاران به ویژه اعضای شورای محترم تامین ، ستاد انتخابات شهرستان ، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی ، نیروهای انتظامی ،نظامی وامنیتی در تأمین امنیت شعب اخذ رأی، فرماندارمحترم، بخشداران وسایرعوامل اجرایی که این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را در سلامت و امنیت کامل برگزار کردند، صمیمانه قدردانی ‌کنم.

 

همچنین از اصحاب رسانه و صدا و سیمای شهرستان که از مدت‌ها قبل تلاش‌های فراوانی برای اطلاع‌رسانی و تشویق برای مشارکت بیشتر را فراهم کردند، سپاسگزارم و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
مرتضی موحدی
امام جمعه شهرستان اسدآباد

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal