آخرین اخبار

12. اسفند 1402 - 23:02   |   کد مطلب: 47481
منتخب مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه نباید «بزنیم» در کار رسانه باشد بلکه باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند، گفت: اینکه مدیران را از روز اول جارو کنیم، وظیفه نماینده نیست و اگر مدیری ناکارآمد و ضعیف باشد، به استان اعلام می‌کنیم که اصلاح انجام شود، البته هیچ کسی را برای جایگزین مدیریت پیشنهاد نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اکبر رنجبرزاده عصر امروز بعداز جشن پیروزی خود در میدان انتخابات، با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان اسدآباد دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در دیدار بعداز شنیدن سخنان خبرنگاران و فعالان مجازی پیرامون مشکلات و معضلات در شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه در غرب نگاه رسانه‌ها مقطعی نیست و حساب و کتاب دارد، اظهار کرد: به فرض مثال حالا که رنجبرزاده نماینده شده، مدتی یک رسانه کنار او باشد و به هر دلیل نیات شخصی او برآورده نشد، او را بزند، درست نیست و نباید «بزنیم» در کار رسانه باشد.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر اینکه  رسانه‌ها باید خود را به علم ‌روز تجهیز و به روز کنند، افزود: با وجود شما حیات به شهرسنان با خواهد گشت.

 

وی با اشاره به مشکلات حوزه راه، کنارگذر، آب، برق، معاینه فنی، تصریح کرد: کار نیمه‌کاره زیاد داریم و باید دست در دست هم به آن بپردازیم.

 

رنجبرزاده به نواقص پروژه کنارگذر اشاره کرد و گفت: باید همه ایمن‌سازی‌ها در این پروژه اعمال و نواقص رفع شود تا قابل افتتاح باشد.

 

وی قطعی آب را یکی از معضلات اسدآباد دانست و افزود: بی‌عدالتی در این امر رخ می‌دهد و گاهاً به صورت شهرستانی قطع می‌شود که این امر قابل پیگیری است.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه پروژه استخر فرهنگیان و بانوان، پزشک قانونی را پیگیری و دنبال خواهیم کرد.
 

 

وی با بیان اینکه موافقان و مخالفان در رسانه کنار ما خواهند بود، افزود: البته باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند و دست به تخریب نزنند.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه برخی در رسانه‌ها دست به تخریب ما می‌زدند، افزود: بنده امروز منتخب مردم شدم و و این تخریب‌ها به ضرر مردم تمام می‌شود، متأسفانه بی‌تقوایی در کار رسانه رخ داد، کدام شرکت‌ها به نام من هست، آیا نیروهای امنیتی آن قدر ساده‌اند که این امور را متوجه نشوند!.

 

وی مقوله گردشگری اسدآباد را مهم دانست و افزود: این شهرستان ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد که باید از فرصت آن بهره برد.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس در پاسخ به سؤال و مطالبه یکی از خبرنگاران برای تغییر و تحول مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیریت اساس کار است و تلاش می‌کنیم، البته نمی‌گوئیم که کسی را حذف می‌کنیم، امروز این دوره مانند یک تیم فوتبال با بازیکنانی است که اگر با ما همراهی کردند، در خدمت آنان هستیم و نمی‌توانیم الان کسی را متهم کنیم که نمی‌تواند، باید با هم تمرین کنیم و اگر ناتوانی در مدیریت دیدیم، دنبال تغییر خواهیم بود.
 

 

وی ادامه داد: حال اینکه از روز اول مدیران را جارو کنیم، وظیفه نماینده نیست و اگر مدیری ناکارآمد و ضعیف باشد، به استان اعلام می‌کنیم که اصلاح انجام شود، البته هیچ کسی را برای جایگزین مدیریت پیشنهاد نمی‌دهیم.
 

 

رنجبرزاده برگزاری نشست خبری خود بعداز شروع به کار خود هر 45 روز الی یک ماه خواند و گفت: شأن همه مدیران باید حفظ شود، البته باید قدر نیروهای کارآمد و شایسته را دانست واگر قدردان آنان نباشیم، به جامعه خسارت زده‌ایم.

انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal