آخرین اخبار

13. اسفند 1402 - 15:45   |   کد مطلب: 47490
نماینده منتخب مجلس دوازدهم در اسدآباد:
عقد اخوت با مسئولان فعلی نبسته‌ام
نماینده منتخب مجلس دوازدهم در اسدآباد با بیان اینکه انتخابات و رقابت در آن تمام شد و باید مسیر رفاقت را در پیش بگیریم، گفت: همگان بدانند مسئولان شهرستان اسدآباد باید خودشان را آماده کنند که در شأن و شایسته این ملت خدمت کند، ما با هیچ مسئولی و برادری که هم اکنون مسئولیت دارد، عقد اخوت نداریم و تنها با مردم عقد اخوت داریم و برای آن‌ها جان می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اکبر رنجبرزاده در جشن پیروزی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسدآباد، حضور مردم در این عرصه سیاسی را پاسخ به ندای رهبری خواند و گفت: مردم اسدآباد با مشارکت 54 درصدی اخلاق‌مداری و مشارکت توأم با نشاط و شادابی و بصیرت به نمایش گذاشتند، این حضورها در جای جای ایران اسلامی دستاوردهای بین‌المللی و ملی دارد.

 

وی تصریح کرد: بی شک دشمن امروز حماسه حضور مردم را برای خود درس عبرت می‌داند، در واقع تمام نقشه‌های شیطانی آنان را بر باد دادند چرا که دشمن دنبال تحریم انتخابات بود.

 

نماینده منتخب مجلس دوازدهم در اسدآباد با بیان اینکه دشمن به درستی می‌داند و می‌فهمد مردم بعداز 45 سال عمر انقلاب اسلامی با طراوت‌تر بانشاط‌‌تر در همه عرصه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ اسفند ملت ایران مهر تأییدی در مسیر آرمان‌های امام(ره) و شهیدان و در رکاب امام و ولایت برداشتند و با حضور حداکثری به میدان آمدند.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه انتخابات و رقابت در آن تمام شد و باید مسیر رفاقت را در پیش بگیریم، افزود: ما برای ادامه کار نیاز به وحدت، همدلی، همراهی، همبستگی و هم‌افزایی نخبگان ‌داریم اسدآباد را در در شأن این ملت بسازیم.

 

وی با قدردانی از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه، گفت: از همه نامزدها و طرفداران آنان تشکر می‌کنم که آمدند و انتخابات را گرم نگه داشتند.

 

*مسئولان اسدآباد خود را آماده خدمت در شأن مردم کنند
نماینده منتخب مجلس دوازدهم در اسدآباد خطاب به مردم اسدآباد، گفت: همه شما نور چشمان من هستید و باید با یکدیگر حرکتی را آغاز کنیم که پرچم اسدآباد بر تارک استان بدرخشد.

 

وی خطاب به آنان دسته از مردمی که به او رأی ندادند، گفت:همه برای ما حرمت دارند، ما دنبال تهدید در گذشته نبودیم و نیستیم، اما همگان بدانند مسئولان شهرستان اسدآباد باید خودشان را آماده کنند که در شأن و شایسته این ملت خدمت کند، ما با هیچ مسئولی و برادری که هم اکنون مسئولیت دارد، عقد اخوت نداریم و تنها با مردم عقد اخوت داریم و برای آن‌ها جان می‌دهیم.

 

رنجبرزاده ادامه داد: از همه سلایق دعوت می‌کنیم ببایند با هم باشیم و کمک کنیم به مردم عزیزی که نیاز به اشتغال و درآمد و سرپناه دارند، در زمینه مدیریت آب شهر و روستاها کار کنیم و با یک نگاه ایثار و از خودگذشتگی ظرفیت‌های اسدآباد را در مسیر توسعه و پیشرفت پیش ببریم و این امکان‌پذیر است، قطعاً با همفکری پدر معنوی شهرستان کار را طوری جلو خواهیم برد که برادران و خواهران اسدآباد به آینده خود امیدوارتر باشند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در یک موقعیت جغرافیایی ممتاز قرار گرفته، گفت: ما مرکز مواصلاتی سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان هستیم و مردم صبوری داریم که در پی رفع موانع و مشکلات هستند، همه ظرفیت‌ها‌ی شهرستان را در مسیر حل مشکلات بسیج خواهیم کرد.

 

نماینده منتخب مجلس دوازدهم در اسدآباد اذعان کرد: بنده خادم شما رسماً هفتم خرداد در مجلس شورای اسلامی شروع به کار خواهم کرد، البته دیروز به صورت تلفنی  با معاون وزیر برای حل مشکل آب صحبت و در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

 

وی تأکید کرد:۲۲۰ هزار شهید خون دادند،  گفت: ما مسئولان مصلحت مردم را باید بیندیشیم، به آنان امید بدهیم مجاس قوی پاسخگوی مردم باشد، فضای مجلس را به سمت خدمتگزاری به مردم خواهیم برد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal