آخرین اخبار

14. اسفند 1402 - 11:50   |   کد مطلب: 47496
مدیر حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهرستان خبر داد و گفت: این موضوع از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان اسد آباد بوده.‌

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از مهر،  امین حسین شریعتی، ضمن گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری و تبریک ماه شعبان المعظم، از یک مطالبه گری مثمر ثمر در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد حدود ۱۴ سال بود که عدم وجود مرکز معاینه فنی خودروهای سبک موجب گلایه مندی رانندگان این شهرستان شده بود که این تعلل و تأخیر به دلیل عدم اجرای صحیح قانون و جایگزین نمودن نظریات و استدلال‌های شخصی برخی از مسئولان امر بوده است.

شریعتی با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان اسد آباد بوده است، افزود: عدم وجود این مرکز موجب شده بود که مردم این شهرستان برای رفع مشکل خود به ناچار به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند که این امر مشکلات و دغدغه‌های فراوانی از جمله اتلاف وقت، خطرات راه و ایجاد صف‌های طولانی به منظور دریافت خدمات را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

مدیر حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: این موضوع به عنوان یکی از مطالبات مهم چندین ساله اخیر شهروندان اسدآبادی است که موجب گلایه مندی حجت الاسلام موحدی، امام جمعه محترم شهرستان نیز شد.

وی با اشاره این ستاد برحسب وظیفه ذاتی و قانونی خویش نسبت به این موضوع به عنوان یک مطالبه مردمی و یک منکر اجتماعی ورود نمود تصریح کرد: اداره حقوقی ستاد استان پرونده مرکز معاینه فنی و متقاضیان را مورد بررسی قرار داد که پس از بررسی‌های بعمل آمده در این خصوص، اقدامات و جلسات متعددی من جمله با معاون محترم قضائی دیوان عدالت در امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی و برخی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط استانی به جهت رفع این معظل و منکر اجتماعی از سوی این ستاد صورت گرفت.

وی در پایان گفت: سرانجام با پیگیری‌های بعمل آمده در سطوح استانی و کشوری با رأی دیوان عدالت اداری مطالبه چندین ساله مردم این شهرستان تحقق یافت.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal