آخرین اخبار

17. اسفند 1402 - 21:23   |   کد مطلب: 47526
استاندار همدان با اشاره حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال، گفت: ما باید قدردان این همه بزرگی مردم باشیم چرا که آنان با حضور خود در پای صندوق رای خواب را بر دشمن پریشان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، علیرضا قاسمی‌فرزاد در چهارمین همایش بیداری تمدن و احیا اسلامی که در دومین روز از کنگره سید جمال‌الدین‌ اسدآبادی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اسدآباد برگزار شد، به حضور چشمگیر مردم در دو انتخابات مجلس ش رای اسلامی خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و گفت: ما باید قدردان این همه بزرگی مردم باشیم چرا که آنان با حضور خود در پای صندوق رای خواب را بر دشمن پریشان کردند.

 

 

وی همچنین با قدردانی از عوامل برگزارکننده انتخابات و رفتار درست نامزدهای انتخاباتی در این دوره، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در این انتخابات اخلاق‌مدار بودند‌.

 

 

استاندار همدان با اشاره به تبلیغات عادلانه نامزدهای انتخاباتی در بستر فضای صداوسیما، گفت: امسال یک انتخابات کم‌نظبر با تبلیفات عادلانه را داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: چهار اصل که رهبر انقلاب در زمینه مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت پایدار عنوان کردند را ما در انتخابات امسال در سطح استان همدان شاهد بودیم و شاکر خدا هستیم که این حضور رقم خورد.

 

قاسمی‌فرزاد در ادامه سخنانش پیام رئیس جمهور در خصوص سید جمال‌الدین اسدآبادی به کنگره مزین به نام این شخصیت فریخته و جهانی را قرائت کرد‌.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal