آخرین اخبار

19. اسفند 1402 - 9:13   |   کد مطلب: 47538
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد:
تحقق برنامه‌ ابلاغی توزیع 120 هزار تن کود در استان همدان
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به ابلاغ توزیع مقدار 120 هزار تن انواع کودهای کشاورزی بین کشاورزان این استان از سوی وزارت، گفت: 100 درصد برنامه ابلاغی توسط 94 کارگزار و عامل فروش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، بهروز الیاسی از تحقق برنامه‌های ابلاغی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: با ابلاغ برنامه 120 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای استان همدان، 100 درصد برنامه ابلاغی محقق و کود مورد نیاز کشت های استان تأمین، تدارک و توزیع شد .

 

وی با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با کمک 94 کارگزار و عامل فروش کودها در تمامی نقاط استان اقدام کرده است، افزود: این شرکت کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک‌ترین فاصله ممکن با استفاده از کارگزاران در اختیارشان قرار می‌دهد.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تصریح کرد: از مقدار 120 هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حـــدود 94 هزار تن ازته ، 20 هزار تن فسفاته و 6 هزار تن پتاسه را شامل می‌شود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی طبق سطح زیر کشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه‌بندی شده و به این شرکت ارسال شده است.

 

الیاسی امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و افزود: با تغذیه به موقع گیاه و افزایش بهره‌وری امنیت غذایی کشور تأمین می‌شود که مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به طور شبانه‌روزی در راستای تحقق این مهم در تلاش است.    
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal