آخرین اخبار

21. اسفند 1402 - 11:22   |   کد مطلب: 47558
نماینده ولی‌فقیه در همدان:
اولویت‌های سند قرآنی همدان استخراج شود
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: اولویت‌های سند قرآنی همدان استخراج شود و در اختیار تهران قرار گیرد تا طبق آن بودجه‌ای مصوب شود.

به گزارش گرو فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر یکشنبه در آخرین شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: مصوبه الزامی بودن مشاوره قبل از ازدواج هنوز اجرایی نشده و نیاز است سازوکارها را به سمت اجرای این مصوبه مهم پیش ببرید.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه اخیراً ۵۰۰ میلیون تومان توسط وزیر فرهنگ برای شورای قرآنی در نظر گرفته شد که کافی نیست اما باید قدردان بود افزود: اولویت‌های سند قرآنی باید استخراج شود و در اختیار تهران قرار گیرد تا طبق آن بودجه‌ای مصوب شود که باید متولیان امر این اقدام را در اولین فرصت انجام دهند.

وی به طرح قرآنی مسطورا اشاره کرد و گفت: این طرح را برنامه سازمانی و نه برنامه ابلاغی از سوی سازمان تبلیغات یا هر نهاد دیگری حساب کنید چرا که این برنامه قرآنی است و خدمت و توسعه آن خدمت به قرآن خواهد بود.

شعبانی از مطالبات جامعه معلول نیز سخنان به میان آورد و گفت: جامعه معلول ما واقعاً به حمایت نیاز دارند، در استان خدمت‌رسانی به این عزیزان ضعیف است و باید مجموعه‌ای در اختیار آن‌ها قرار گیرد، به ویژه اینکه در عرصه‌های ورزشی افتخارآفرین و بسیار موفق هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از گلایه‌های جامعه معلول نداشتن فضاسازی مناسب است که شهرداری موظف بوده اقدامات لازم را برای فراهم کردن امکانات در این راستا برای آنها فراهم کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان راه‌اندازی مرکز تربیت کودک و نوجوان را یکی از نخستین مصوبات شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد و گفت: نیاز است در خصوص تربیت کودکان و نوجوانان به ویژه زیرساخت‌ها و تولید محتوا ورود جدی داشت.

انتهای خبر/

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal