آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 13:53   |   کد مطلب: 47582
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: آسمان استان تا اواخر هفته صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دماهای روزانه پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،به نقل از ایرنا روح الله زاهدی  اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط همدان تا ۲ روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و افزایش نسبی دماهای صبحگاهی تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از امروز به تدریج از غلظت آلاینده ها کاسته می شود و کیفیت هوا بهبود پیدا می کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از اواخر وقت روز جمعه کم کم با افزایش ابر، سامانه بارشی به استان وارد می‌شود و بارش باران، رگبار باران و رعد و برق به تناوب تا روز شنبه در نقاط مختلف استان به ویژه نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

زاهدی افزود: روز یکشنبه از فعالیت این سامانه بارشی کاسته می‌شود و مجدد با از سرگیری بارش‌ها تا روز اول فروردین بارش‌های قابل قبولی در استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: نهاوند، فامنین و اسدآباد با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن و بهار با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal