آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 13:59   |   کد مطلب: 47584
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از کشف مقدار 12 کيلوگرم اکليل سرنج و بيش از 4 هزار مواد محترقه در نتيجه اجراي طرح مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمحترقه غير استاندارد و خطر آفرين در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي از کشف ترقه در شهرستان اسدآباد خبر داد  و اظهار کرد: به منظور جلوگيري از بروز سوانح و حوادث دلخراش و همچنين در راستاي ارتقاء امنيت محله ها و احساس آرامش شهروندان در سطح شهرستان، طرح جمع آوري موادمحترقه غير استاندارد و خطرناک روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

 

وي با اشاره به نتيجه اجراي طرح افزود: ماموران رده هاي تابعه از جمله پليس اطلاعات، پاسگاه انتظامي "جنت آباد" و کلانتري11 در بازديدها و بررسي هاي محل فروش و دپو موادمحترقه، موفق به کشف مقدار 12کيلو گرم مواد پيش ساز تهيه و ساخت ترقه هاي خطر ناک و غير استاندارد و همچنين تعداد4هزار و و772عدد ترقه و دستگيري4 نفر در اين رابطه شدند.

 

شاهملکي از تشکيل پرونده و معرفي متهمان به مراجع قضائي سخن به ميان آورد و گفت: اين طرح تا پايان سال و ايام نوروز نيز به جد ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با بيان اين که ساخت، بازي و حمل موادمحترقه غير استاندارد مي تواند صدمات جبران ناپذيري براي افراد به دنبال داشته باشد، از والدين خواست: ضمن کنترل و نظارت بيشتر بر رفتار فرزندان خود، پليس را در پيشگيري از بروز حوادث تلخ و تامين نظم و امنيت شهروندان در پايان سال ياري کنند.
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal