آخرین اخبار

24. اسفند 1402 - 10:23   |   کد مطلب: 47587
مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای همدان گفت : طرح پویش چشم به راهیم همزمان با سراسرکشور در استان همدان برای سومین سال متولی در نوروز امسال اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی مدیر این اداره کل بیان نمود: این پویش با هدف ارتقای ایمنی سفرهای برون شهری در ایام نوروز و کاهش خطرات و سوانح رانندگی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان  جهت پخش برنامه های این پویش از امروز 25 اسفندماه تا 13 فروردین ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.  

 

وی تصریح کرد پویش نوروزی چشم به راهیم  درراستای اهداف وبرنامه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور درخصوص فرهنگ سازی وارتقای ایمنی وکاهش سوانح رانندگی و ایجاد توجه و انگیزش در سرنشینان خودرو در راستای نقش حداکثری و هوشمندانه در حین سفر  درقالب مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، رسانه ای وهنری درطول اجرای طرح نوروزی در استان همدان درمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدک 1 واقع درکیلومتر 42 آزادراه همدان به ساوه در مسیربرگشت اجرا می شود.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، پاسداشت ارزش های دینی و مذهبی در سفرهای نوروزی به ویژه ایام ماه مبارک رمضان، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدمات رفاهی از جمله اهداف این طرح است.  

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: ۱۵ دقیقه‌ استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می تواند بسیاری از تصادفات جاده ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع های خدمات رفاهی و ایستگاه های اجرای طرح پویش چشم به راهیم است. این مسئول بیان کرد: طرح پویش چشم به راهیم برای سومین سال متوالی، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و هدف از آن ارتقای ایمنی سفرهای برون‌ شهری نوروزی و کاهش سوانح رانندگی است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal