آخرین اخبار

25. اسفند 1402 - 13:28   |   کد مطلب: 47600
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه پای هر صندوق 20 عامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و نماینده نامزدهای انتخاباتی حضور داشتند و در ابتدای صبح صندوق‌ها با حضور و نظارت آنان پلمپ و در پایان شب بازگشایی شدند، گفت: از نزدیک شاهد رفتار اعضای شورای تأمین و حساسیت آنان برای سلامت انتخابات بودم.

به گزارش اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 25 اسفندماه، در مسجد جامع شهرستان اسدآباد با توصیه و تأکید نمازگزاران بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، گفت: تمام تلاش دشمن این بود که در انتخابات کسی شرکت نکند و با بوق‌های شیطانی اعلام می‌کردند که تنها 20 درصد در انتخابات شرکت می‌کنند، به کوری چشم دشمنان در شهرستان اسدآباد 54 درصد در این امر مهم شرکت کردند.

 

 

وی افزود: دشمن با حضور و مشارکت مردم در انتخابات سیلی خورد، چراکه در این انتخابات از گرایش‌های مختلف حتی آنان که نظام را قبول ندارند، حضور داشتند.

 

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در واقع پای هر صندوق در هر شعبه انتخاباتی، 17 نفر عوامل اجرایی و نظارتی و انتظامی بودند که علاوه بر آنان هر نامزد انتخاباتی هم نماینده داشت که معمولاً سه نامزد نماینده داشتند، افزود: با نگاه و حضور 20 نفر عوامل صندوق‌ها پلمپ و در پایان با حضور و نظارت همه آنان شمارش انجام می‌شود، اینگونه نیست که تعرفه رأی را به اسم دیگری بخوانند، امکان ندارد طرفداری از نامزدی انجام شود.

 

 

وی با انتقاد از سخنان نماینده فعلی مجلس در خصوص خرید و فروش آرا در اسدآباد و عدم کنترل مسئولین ، گفت: بی انصافی است که بگویند کنترلی صورت نگرفته است، بنده از صبح صندوق‌ها بازدید داشتم، بعضی محلات که شلوغ بودند، دو یا سه بار سرکشی داشتم، از نزدیک شاهد این قضیه بودند، رفتار اعضای شورای تأمین را با چشم می‌دیدم که با حساسیت پای کار بودند.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه از روز قبل از انتخابات دادستان هشدار داده بودند که هیچ کسی حق خرید و فروش رأی را ندارد، واز صبح روز انتخابات هم که چند نفر تخلف داشتند، بازدداشت شدند، افزود: مردم آزادانه و با آرامش کامل رأی می‌دادند، جالب‌تر آن بود که داوطلبی که ردصلاحیت شده بود هم مردم را پای صندوق می‌آورد و این یعنی یک رأی باشرافت.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal