آخرین اخبار

28. اسفند 1402 - 8:05   |   کد مطلب: 47622
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از استقرار و فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مهرداد آهکی گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان هم اکنون ۵۰ اکیپ راهداری شامل اکیپ های: خط کشی، رنگ آمیزی جداول،نصب و تعمیر تابلو وعلائم،جاروب و پاکسازی محورهای ورودی،نصب و تعمیر گادرریل،لکه گیری و چاله گیری،تعمیرات سیستم های روشنایی،ایمن سازی دماغه ها و تقاطع ها، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، پاکسازی و آزاد سازی حریم،ایستگاه های سلامت و طرح پویش سفر سبز و ایمن در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال هستند و این طرح تا پایان سفرهای نوروزی و تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت.  
 
وی تصریح کرد: نیروی های راهداری با آمادگی و تجهیزات کامل در راهدارخانه ها و سطح محورهای استان حضور دارند تا در صورت بارش برف و بروز هرگونه مشکل در سطح راهها سریعا وارد عمل شوند تا نسبت به رفع موانع و روان سازی ترافیک عبوری اقدام نمایند.
 
آهکی در پایان گفت: هم اکنون ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و ۲۰ باب مسجد بین راهی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal