آخرین اخبار

6. فروردين 1403 - 6:10   |   کد مطلب: 47641
همزمان با شب میلاد کریمه اهل‌بیت(ع) انجام می‌شود؛
برگزاری محفل شعر با موضوع عید الهی در اسدآباد
مسئول دفتر امام جمعه شهرستان اسدآباد از برگزاری محفل شعر با موضوع عید الهی در دفتر امام جمعه این شهر خبر داد و گفت: این محفل به مناسبت شب ولادت حضرت امام حسن(ع) همراه با افطار و با حضور شاعران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی از برگزاری محفل شعر در دفتر امام جمعه اسدآباد خبر داد و گفت: هنر مجموعه‌ای از فریاد رسای لطافت و حقیقت عالم و زندگی بشری است که در این میان شعر به عنوان والاترین درجه هنر در بلیغ و عمیق‌ترین شکل خود معارف زندگی و بندگی را عیان می‌سازد.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، بستری مهیا شده تا در آن زیبایی‌های زیست بوم فرهنگی مردم به زبان گویا و شیرین شعر متجسم و تقابل‌های پوشالی و ساختگی اذهان بدخواه به مترقی‌ترین شکل خود به تفاهم و تاثیرپذیری عادات و رسوم از ایام و شعار الهی مبدل شود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و بسیج هنرمندان در محل دفتر امام جمعه، برنامه‌ای با حضور و شعرخوانی شعرای گرانقدر شهرستان در موضوع عید الهی با عنوان افطاری شاعرانه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این محفل شعر همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور شاعران فعال در این عرصه به میزبانی امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal