آخرین اخبار

6. فروردين 1403 - 15:51   |   کد مطلب: 47644
مدیر اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از برگزاری جشن نوروزگاهی در روستای ملحمدره این شهرستان خبر داد.

کامران اکبری‌شایگان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» گفت: در پنجمین روز از عید نوروز جشن  نوروزگاه در روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور با حضور گردشگران و میهمانان نوروزی و نیز اهالی این روستا برگزار شد.

 

وی افزود: در این مراسم گروهی از هنرمندان با نواختن  دف ،نی و  سرنا  لحظات شادی را برای اهالی این روستای گردشگری و مسافران نوروزی رقم زدند.

 

مدیر اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: روستای ملحمدره یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین روستاهای شهرستان اسدآباد بوده که به علت جاذبه‌های بکر، طبیعی و زیبای آن و معماری و بافت دارای ارزش روستایی، در طول سال دارای مسافران و گردشگران بسیار از سراسر کشور است .

 

وی با اشاره به پیشتاز بودن  روستای ملحمدره از نظر زیرساخت‌ بین روستاهای گردشگری استان همدان،افزود:روستای گردشگری ملحمدره یک مجتمع گردشگری، یک سفره‌خانه سنتی و دو بوم‌گردی دارد،ضمن اینکه موافقت اصولی راه‌اندازی یک سفره‌خانه سنتی دیگر نیز برای این روستای گرفته شده است.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal