آخرین اخبار

18. فروردين 1403 - 9:31   |   کد مطلب: 47665
امام جمعه شهرستان در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: این حضور نور امیدی را در دل مبارزان فلسطینی و رزمندگان جبهه مقاومت تاباند و بر پیکر نیمه جان رژیم کودک‌کش صهیونیستی لرزه افکند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.
در این پیام آمده:
 

 

خداوند متعال را سپاس که مردم مؤمن و انقلابی شهرستان اسدآباد بار دیگر در روز جهانی قدس به میدان آمدند و حماسه‌ای ماندگار و با شکوه‌تر از گذشته خلق کردند. این حضور با بصیرت، حماسی و پرمعنا که همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمانان سراسر عالم رقم خورد، بار دیگر نور امید را در دل مبارزان فلسطینی و رزمندگان جبهه مقاومت تاباند و بر پیکر نیمه جان رژیم کودک‌کش صهیونیستی لرزه افکند.

ملت غیور شهرستان اسدآباد با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که گوش به فرمان ولی امرهستند.

روزِ جهانیِ قدسِ امسال؛ روز بدل‌شدن سیلی سخت در عملیات غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین قهرمان، به مشت آهنین طوفان‌الاحراری فراگیر، سراسری و کوبنده در کل بلاد اسلامی و در میان تمام امت بزرگ رسول الله بود، که به‌زودی گردباد آن پایه‌های متزلزل و لانه سست‌تر از لانه عنکبوتی رژیم موقت و جعلی صهیونیستی را نابود و آنان را از کاخ و عاج سلطنت ظلم و طاغوت و ترور به کوخ مذلت می‌نشاند، إن شاءالله.

 

این‌جانب مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور آحاد شما مردم شریف و روزه‌دار شهرستان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران این راهپیمایی بزرگ خصوصاً نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه ،ستادبرگزاری مراسمات ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزارم.
 مرتضی موحدی
 امام جمعه شهرستان اسدآباد

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal