آخرین اخبار

17. فروردين 1403 - 15:35   |   کد مطلب: 47666
امام جمعه اسدآباد گفت: امروز فلسطینی‌ها و مردم غزه با مقاومت اعجاب‌انگیز و حسینی خود پرده تزویر از چهره خبیث و خون‌آشام صهیونیست را کنار زده و وی را رسوا کردند.

به گزارش گروه سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی جمعه ۱۷ فروردین در خطبه‌های نمازجمعه اسدآباد، اظهار کرد: اسرائیل که یک روز رجز شکست‌ناپذیری خود را می‌خواند، نه تنها توسط جهان اسلام بلکه امروز توسط نیروهای جبهه مقاومت سرکوب شده و آرزوهای خود را به جهنم خواهد برد.

وی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی امروز چون گرگ خون‌آشام به جان هم افتاده‌اند، تصریح کرد: کشور ایران اسلامی به هیچ وجه دست روی دست نگذاشته و هیچ‌گاه مؤمن بی‌تفاوت نیست و به‌طور قطع جمهوری اسلامی با دارا بودن رهبری فرزانه فتنه آنها را تدبیر خواهد کرد.

موحدی با بیان اینکه برای بیداری بشریت چاره‌ای جز خون دادن نیست، گفت: اگر چه از شهادت و کشته شدن برادران فلسطینی خود ناراحتیم اما همین خون‌ها است که ماهیت پلید اسرائیل را نمایان می‌کند. امروز به برکت خون شهدای فلسطینی مردم به میدان آمده‌اند و از رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنند و این نویدبخش نابودی اسرائیل است.

وی یادآور شد: باید مسأله فلسطین را مسأله‌ خود بدانیم چراکه فلسطین خط مقدم مقابله با دشمن خونخوار و قسم خورده درجه یک اهل ایمان است و باید کسانی را که با این دشمن مشترک مقابله می‌کنند، حمایت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal