آخرین اخبار

20. فروردين 1403 - 9:08   |   کد مطلب: 47674
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان برای تعطیلات عید فطر، برنامه‌های ویژه‌ای جهت ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد مسافران در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی استان همدان محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  گفت : در راستای برنامه ریزی برای تعطیلات پیش رو تشديد کنترل فنی بر ناوگان حمل و نقل عمومی  و نظارت بر وضعیت اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و رسیدگی به شکایات مسافرین در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
سرگزی تصریح کرد به همین منظور اکیپ‌های نظارتی این اداره کل در پایانه‌های مسافربری و همچنین در طول مسیرها مستقر خواهند شد و از تردد هرگونه وسیله نقلیه نا ایمن و غیراستاندارد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 وی ادامه داد  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری پلیس راه استان  ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات مسافرین در طول سفر ، از کلیه مسافران گرامی خواست در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی، مراتب را به مسئولین پایانه‌ها و یا سامانه‌های ارتباطی این اداره کل (141) اعلام کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان به مسافران نوروزی توصیه نمود که قبل از سفراز طریق ارتباط با سامانه 141 از وضعیت راه‌ها و شرایط جوی مطلع شوند و به نکات ایمنی در طول سفر توجه داشته باشند

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal