آخرین اخبار

22. فروردين 1403 - 8:05   |   کد مطلب: 47682
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از توقيف 30 دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف، در نتيجه اجراي طرح ارتقاء انضباط اجتماعي طي 3 روز گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ مصيب شاهملکي دراين رابطه اظهارداشت: بمنظور پيشگيري از وقوع تصادفات خسارتي و جاني، طرح برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و همچنين رفع گره هاي ترافيکي در محورها و معابر، پليس راهور با همکاري يگانهاي تابعه در 3روز گذشته  به اجراي طرح ارتقاء انضباط اجتماعي در سطح شهرستان پرداخت.

وي با اشاره به توقيف 20دستگاه موتورسيکلت و 10 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اين طرح افزود: عدم استفاده از كلاه ايمني، آلودگي صوتي، عدم ارائه مدارك شناسايي، فقدان گواهينامه و مدارك همرا و همچنين ايجاد مزاحمت ازجمله  عمده تخلفات رانندگان وسائط نقليه مذکور بوده است.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به انتقال وسائط نقليه توقيفي به پارکينگ و استمرار اين طرح، از رانندگان خواست: علاوه بر احترام به حقوق عابرين پياده و ديگر رانندگان، همواره با سرعت مطمئنه حرکت کرده و قوانين و مقررات راهنمايي ورانندگي را رعايت کنند.

انتهای خبر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal