آخرین اخبار

25. فروردين 1403 - 7:42   |   کد مطلب: 47685
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی در ۲ سال گذشته کارهای زیرساختی زیادی را در سطح کشور به نتیجه رسانده است، گفت: در شهرستان اسدآباد پروژه‌های عمرانی با عمر ۷ تا ۱۵ سال تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایرنا کیومرث سرمدی اظهار داشت: عمر برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در شهرستان اسدآباد ۷ تا ۱۵ سال بود که با تلاش دولت سیزدهم تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه چمن و استخر شهرستان اسدآباد از جمله پروژه‌هایی است که پس از توقف چندین ساله در دولت آیت‌الله رئیسی تکمیل شد، افزود: علاوه بر این موارد، بیمارستان ۵۰ تختخوابی حضرت امیر این شهرستان نیز به دلیل فرسودگی ۱۵ سال بود که تخلیه شده و کاری برای بازسازی آن صورت نگرفته بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنای قدیمی و فرسوده این بیمارستان با تلاش و همت دولت سیزدهم تخریب و کار ساخت مجدد آن با ظرفیت ۱۲۸ تختخواب آغاز شده که کار ساخت آن در حال اجرا و انجام است.

سرمدی خاطرنشان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته کارهای زیرساختی زیادی را در سطح کشور داشته که در حوزه‌های مختلف راهسازی و تکمیل پروژه‌های قبلی و توسعه شبکه آبرسانی قابل مشاهده است.

وی بیان داشت: گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای پرخطر در کشور نیز با بهسازی از لیست مسیرهای پرخطر حذف شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ اضافه کرد: پیش از این سالانه تعداد زیادی سوانح رانندگی در این گردنه به وقوع می پیوست و مسافران جان خود را از دست می‌دادند اما یکسال و نیم است که به دلیل بهسازی این گردنه در دولت سیزدهم تلفات جانی در این مسیر به حداقل رسیده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal