آخرین اخبار

26. فروردين 1403 - 13:28   |   کد مطلب: 47690
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف ۱۲دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در ظهر روز گذشته و در حین انجام طرح مدارس خبر داد و گفت: این طرح تا پاکسازی کامل معابر از حیث وجود رانندگان و راکبین موتورسیکلت مزاحم ومتخلف به قوت استمرار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصیب شاه ملکی در این رابطه بیان داشت:  با توجه به خواسته و مطالبه اکثریت شهروندان از پلیس، مبنی بر برخورد با مزاحمین خیابانی و توقیف وسائط نقلیه آنان درسطح شهر، بویژه زمان بازگشایی وتعطیلی مدارس، روز گذشته طرح توقیف آنها با محوریت پلیس پیشگیری وهمکاری رده های تابعه به اجرا گذاشته شد.

وی افزود با اعزام ۸ تیم محسوس و نامحسوس به سطح شهر ، رانندگان و راکبین مزاحم و متخلف شناسایی و در اقدامی ضربتی تعداد۱۰ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه خودرو آنها توقیف و به پارک منتقل شدند.

سرهنگ شاه ملکی ادامه داد : با عنایت به اینکه غالب رانندگان وسائط نقلیه مزاحم ومتخلف، جوانان و نوجوانان قانون گریز،هنجارشکن و فاقد گواهینامه رانندگی می باشند، ادامه داد: نظارت والدین وآگاهسازی آنان از پیامدهای ناگوار رانندگی با وسائط نقلیه فاقد بیمه  و گواهینامه می تواند در پیشگیری وکاهش بسیاری از مزاحمت ها موثر باشد.

 

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به سایر عملکرد رده های تابعه در روز گذشته، خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۲نفر سارق اماکن خصوصی و۵معتاد متجاهر فعال در امر سرقت دستگیر که سارقان به مراجع قضائي ومعتادین پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی برای توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان با هدف ارتقای احساس امنیت دربین شهروندان، یادآور شد: این طرح روزانه و تا پاکسازی کامل معابر از حیث وجود رانندگان مزاحم ومتخلف  استمرار خواهد داشت.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal