آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1403 - 8:10   |   کد مطلب: 47704
معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان:
اداره کل راهداری آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران
معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی این اداره کل برای دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد سرگزی با بیان اینکه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران را به دیده منت می پذیریم، گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع و تکریم مسافر این اداره کل با هزینه خود برچسب‌هایی را تحت عنوان سامانه نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان با پلاک انتظامی را چاپ و دو نسخه از آن را در اختیار تمامی شرکت‌ ها و ناوگان مسافری قرار داده است، همچنین به شهرستان ها ابلاغ شده است که این برچسب‌ها را به صورت رایگان چاپ و در اختیار شرکت ها و ناوگان خود قرار دهند.

 

سرگزی افزود: در این برچسب‌ها به اطلاع مسافران رسانده شده است که از چهار راه ارتباطی می توانند نظرات خود را به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان انعکاس دهند. وی ادامه داد: عمده مسائل و مواردی که ممکن است مسافری بخواهد در مورد آن نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایتی را به ثبت برساند مربوط به توقف‌های طولانی غیرمجاز و یا لزوم توقف مناسب برای ادای فرایض دینی مانند توقف برای اقامه نماز و صرف افطاری و سحری می شود که البته این توقف‌ها معمولا به صورت منظم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این دو مورد، مسافران عزیز می‌توانند مشکلات جاده‌ای پیش آمده در مسیر را از طریق راه‌های ارتباطی به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان منعکس کنند.

 

 معاون حمل‌و‌نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان افزود: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ آماده ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal