آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1403 - 14:15   |   کد مطلب: 47729
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:
قتل بر سر اختلافات خانوادگی و ملکی در اسدآباد/ضارب دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از از وقوع يک فقره درگيریي منجر به قتل و دستگيری قاتل دقايقی پس از ارتکاب جرم در این شهرستان خبر داد و گفت: وجود اختلافات خانوادگی و ملکی به این قتل دامن زد.

 به گزارش خبرنگار حوادث و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي از ارتکاب یک فقره قتل در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در پی اعلام فوريت پليسي110مبنی بر اعزام فردی 42 ساله به علت ضربات چاقو به اورژانس بيمارستان حضرت(قائم)، بلافاصله رسيدگي موضوع در دستور کار پليس و  عوامل گشت کلانتری 12 جانبازان به بيمارستان مراجعه کردند.

 

وی ادامه داد: با بررسي موضوع مشخص شد فرد مضروب با پسر عموی خود به علت وجود اختلافات خانوادگی و ملکی قبلی، روز گذشته در سطح شهر درگير و با ضربات چاقو از نواحی مختلف بدن مجروح شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ضارب در محل سکونت وی خبر داد و افزود: متاسفانه علی‌رغم تلاش کادر پزشکی و اورژانس بيمارستان، اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد و نامبرده فوت کرد.

 

وی با اشاره به تشکيل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضايی از شهروندان خواست در حين بروز اختلافات با صعه صدر و پرهيز از اقدام خودسرانه وغير قابل جبران به مراجع قضايی وانتظامی مراجعه کنند.
 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal