آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1403 - 8:07   |   کد مطلب: 47763
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از دستگيري 17متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور ظرف 3روز گذشته در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي در اين رابطه بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيکي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در3 روز گذشته انجام شد، يگانهاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح مربوطه پرداختند.

 

وي افزود: علاوه بر کشف يک فقره سرقت اماکن خصوصي و مقاديري انواع موادمخدر، تعداد 3خرده فروش موادمخدر،11 معتاد متجاهر فعال در امر سرقت، 2 نفر سارق اماکن خصوصي و يک نفر بدليل ارتکاب به ساير جرائم دستگير شدند، که متهمان به مرجع قضائي و معتادان پس از غربالگري با همکاري دانشکده علوم پزشکي شهرستان به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند.

 

سرهنگ شاهملکي در ادامه از استمرار اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدي در سطح معابر سخن به ميان آورد و خاطرنشان کرد: در اين مدت تعداد8  دستگاه خودرو و يکدستگاه موتورسيکلت مزاحم و يا متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه از همکاري خوب شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي، نقدير کرد و خواستار: رعايت توصيه و هشدارهاي پليسي به منظور پيشگيري از بروز جرائم و رخدادهاي انتظامي و همچنين اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت پليسي110 شد.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal