19. ارديبهشت 1403 - 7:48   |   کد مطلب: 47773
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) خبر داد؛
تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه همدان
سرهنگ «کریم‌پور» از تولید بیش از ۲۰۰ مستند از مجموع اقدامات بسیار ارزشمند سپاه انصارالحسین (ع) با همکاری صدا و سیمای همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «علی‌اکبر کریم‌پور» مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در دیدار مدیرکل و معاونین مرکز صدا و سیمای مرکز همدان که در سپاه صورت گرفت، اظهار داشت: تولید بیش از ۲۰۰ مستند را از مجموع اقدامات بسیار ارزشمند سپاه در تعامل بسیار خوب با مرکز صدا و سیمای همدان است.

وی افزود: تهیه و ضبط شش هزار گیگ عکس و فیلم از مجموعه فعالیت‌های بسیج‌ و سپاه از گنجینه‌های ارزشمند وآرشیویی است که طی یک دهه توسط روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) توسط نیروهای متخصص انجام شده و از مجموع این تصاویر و ویدئوها بیش از صدها مستند، کلیپ، نماهنگ، تیزر و فیلم کوتاه تولید شده است که همگی آنها در قالب‌های مختلف از جمله مستندهای برنامه همسنگر هر هفته از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبرگزاری بسیج را از دیگر ظرفیت های مجموعه روابط عمومی سپاه استان همدان برشمرد و تصریح کرد: با جذب، آموزش و سازماندهی بیش از ۱۵۰۰ نفر در قالب شبکه روابط عمومی و خبرنگار افتخاری بسیج در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج روزانه ۲۰۰ خبر و فعالیت در سایت و کانال‌های خبرگزاری بسیج که مرجعی مطمئن برای انتشار اخبار بسیج و سپاه است بازنشر داده می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: معاونت‌ روابط عمومی در سپاه استان تلاش کرده با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ای بسیج و سپاه و هم افزایی‌های بعمل آمده نقش اطلاع رسانی در جامعه با هدف امیدآفرینی در اقشار مختلف مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal