آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1403 - 8:30   |   کد مطلب: 47783
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد عنوان کرد:
معصومه(ع) چراغ راهی برای دختران امروز
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه صفت پاکی و نجابت بین زنان مسلمان زمان ما، کمی رنگ باخته است، گفت: حضرت معصومه(س) یکی از بهترین الگوها به عنوان چراغ راه برای دختران جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) به دلیل عفت و نجابت و پاکی به نام «معصومه» لقب گرفته، گفت: البته که صفت پاکی و نجابت در بین زنان مسلمان زمان ما، کمی رنگ باخته و برخی در رعایت احکام حجاب وعفاف سستی می‌کنند و همین امر به کانون خانواده ضربه می‌زند.

 

وی غرب و تفکر غربی دنبال  این است که دختران ما از آن‌ها الگوبرداری کنند ولی پرواضح است که بهترین الگو برای یک دختر و بانو کسی است که خود عفیفه و پاک دامن باشد و پاک زندگی کرده باشد.

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه همه انسان‌ها نیاز به الگو دارند تا در بزنگاه‌های زندگی مسیر اصلی خود را گم نکنند، افزود: ضرورت داشتن الگویی که چراغ راه ما باشد، در عصر حاضر بیشتر احساس می‌شود و یکی از بهترین الگوها برای دختران جامعه اسلامی حضرت معصومه(س) است.

 

وی اذعان کرد: بعد از حضرت زهرا(س) از جهت مقام علمی و عصمت و حضرت زینب(س) در مقام مجاهدت، بزرگان و اهل تحقیق حضرت فاطمه معصومه(س) را بانوی تراز عالم اسلام و دنیای شیعه می‌شناسند.

 

حجت‌الاسلام طالبی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) چنان زندگی هدفمند، شکوهمند و با نورانیتی داشته که می‌تواند برای خانواده‌ها، مورد توجه باشد و از زندگی این بانوی بزرگ نور بگیرند، افزود: البته ما شیعیان معتقدیم اهل‌بیت(ع) و فرزندان آن‌ها بهترین راهنما و الگو برای هدایت هستند که می‌توانند، در تهاجمات فرهنگی، پناهگاه خوبی برای حفظ ارزش‌هایمان باشند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal