آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1403 - 8:45   |   کد مطلب: 47785
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از ساخت سریال خانم دباغ به عنوان «خواهر طاهره» خبر داد و گفت: مقدمات سریال آماده شده و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از بسیج کیوان الوندی در دیدار مسئولان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: تعامل با بسیج و استفاده از ظرفیت‌های درخشان عاملی است که توانسته موفقيت‌های بسیاری را برای این مرکز رقم بزند.

وی گفت: صداو سیمای همدان تلاش‌های زیادی داشته تا هر چه بیشتر فرهنگ بسیج را با استفاده از جلوه‌های هنری جذاب به تصویر کشیده و به سمع و نظر مخاطبین خود برساند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از ساخت سریال خانم دباغ به عنوان «خواهر طاهره» خبر داد و عنوان کرد: مقدمات سریال آماده شده و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی از تعامل بسیار خوب بسیج و سپاه در تولیدات برنامه‌های مرکز خبر داد و گفت: اتفاقات رسانه‌ای که امروز در بسیج در حال اجرا است بسیار ارزشمند است و اینکه هفتگی گروه تلویزیونی سپاه استان برنامه «همسنگر» را با تولید مستندهای ۳۰ دقیقه‌ای از شبکه استانی پخش می‌کند از موفقیت‌های بسیار خوب است.

الوندی در بازدید از اتاق تدوین و استودیو شهید ضیغمی معاونت روابط عمومی گفت: امید است صداوسیمای مرکز بتواند ضمن استفاده از این استودیو در راستای تولیدات بسیج؛ پیروزی جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید و این همه جنایت و سفاک بودن رژیم را به گوش جهانیان برساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal