آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1403 - 13:06   |   کد مطلب: 47792
در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و مازندران؛
کشف بيش از 35 کيلوگرم ترياک در همدان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان"همدان" از کشف مقدار 35 کيلوگرم مواد مخدر ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان مازندران با دستگيري يک نفر قاچاقچي و توقيف يک دستگاه خودرو نيسان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عباس عزيزي" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک،

مشخص شد باند مورد اشاره با شيوه و شگرد هاي پيچيده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي شمالي را مي کند.

وي افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال يک محموله سنگين را کرده که در يک عمليات ضربتي، کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان مازندران خودرو نيسان حامل مواد را در شهرستان "ساري"، شناسايي و در يک عمليات ضربتي توقيف کردند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي از خودرو توقيفي مقدار 35 کيلوگرم مواد مخدر ترياک با لفافه در جاساز حرفه اي داخل بار نيسان کشف و متهم نيز دستگير  شد.

سرهنگ عزيزي بيان داشت: متهم با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان بيان داشت: اشراف اطلاعاتي و تعامل عملياتي دو رويکرد موثر در سطح فراجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر  ايجاد مي کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal