آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1403 - 13:30   |   کد مطلب: 47808
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور و دستگيري 10متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور طي 2 روز گذشته در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي در اين رابطه بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيکي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، يگان هاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح مربوطه در 2روز گذشته پرداختند.
وي افزود: علاوه بر کشف 2 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو و دستگيري يک نفر در اين رابطه، مقداري انواع موادمخدر نيز کشف شد.
سرهنگ شاهملکي ادامه داد: در اين مدت تعداد يک نفر خرده فروش موادمخدر،6 نفر معتاد متجاهر فعال در امر سرقت و2 نفر به دليل ارتکاب به ساير جرائم دستگير شدند که متهمان به مراجع قضائي و معتادان پس از غربالگري با همکاري دانشکده علوم پزشکي شهرستان به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند.
اين مقام انتظامي در ادامه از استمرار اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدي در سطح معابر سخن به ميان آورد وخاطرنشان کرد: تعداد7 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و يا متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي، خواستار: رعايت توصيه و هشدارهاي پليسي به منظور پيشگيري از بروز جرائم و رخدادهاي انتظامي و همچنين اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت پليسي110 شد.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal