آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1403 - 10:12   |   کد مطلب: 47825
در همایش آموزشی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان انجام می‎‌شود:
معرفی جدیدترین محصولات کودی تولیدی
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری بیش از 85 تولیدکننده، گفت: در همایش توجیهی این شرکت جدیدترین محصولات کودی تولیدی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، بهروز الیاسی از برگزاری همایش آموزشی ترویجی و معرفی جدیدترین محصولات کودی تولیدی در استان همدان خبر داد و گفت: در این همایش که هفتم خردادماه امسال برگزار می‌شود، تولیدکنندگان کودهای کشاورزی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

 

وی هدف از برگزاری آموزشی ترویجی محصولات کودی تولیدی را در راستای خودکفایی کشور در تولید کودهای کشاورزی و عدم نیاز به واردات عنوان کرد و افزود: با حمایت از تولیدکنندگان و تولید کودهای کشاورزی با کیفیت در کشور، از طرفی امنیت غذایی مردم با افزایش بهره‌وری در تولیدات کشاورزی تأمین و از طرف دیگر کودهای با کیفیت در اختیار قشر تولیدکننده محصولات کشاورزی قرار می‌گیرد.  

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تعداد بیش از 85 تولیدکننده  تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده، افزود: از این تعداد 22 تولیدکننده که تعدادی از آنها دانش بنیان هستند در این همایش حضور دارند.  

 

 وی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده کودهای کشاورزی است، تصریح کرد: محصولات تولیدی که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کردند، به کشاورز و باغدار معرفی و در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.  

 

الیاسی گفت از همه فعالان بخش کشاورزی استان خواست با حضور در این همایش، علاوه بر دیدار چهره به چهره با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه، با جدیدترین محصولات کودی آشنا شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: 98 کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کودهای کشاورزی را برعهده دارد.

 

برای حضور در همایش با شماره 22-08132646720 داخلی 104 تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در میدان امام حسین ابتدای خیابان اراک مراجعه کنید.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal