آخرین اخبار

3. خرداد 1403 - 12:49   |   کد مطلب: 47848
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد یکی از عمده مشکلات این شهر را عدم تایید طرح جامع شهری دانست و گفت: متاسفانه با تایید نشدن این طرح بسیاری از برنامه‌های شورای‌اسلامی در رابطه با توسعه شهر اسدآباد با مشکل مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایسنا حمیدرضا مرادی، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام یکی از اولویت‌های امسال شهرداری این شهر در سال‌جاری خواهد بود، اظهار کرد: در سه سال گذشته فعالیت‌های عمرانی خوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر انجام شده که ادامه اجرای جاده سلامت، آسفالت معابر شهرک‌های سید احمد، پاسداران شهرداری، قندی و ساماندهی ورودی شهرک خزائی را می‌توان از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

مرادی‌ضمیر با اشاره به اجرای توسعه فضای سبز شهر اسدآباد ، تصریح کرد: در این رابطه پارک شهید خزائی و قندی برای رفاه حال شهروندان این منطقه احیا مجدد شده است.

وی با بیان اینکه توجه به مبلمان شهری و توسعه فضای سبز در دستور کار شهرداری و شورای ‌اسلامی شهر اسدآباد در سال‌جاری خواهد بود، افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته نسبت به مبلمان شهری این شهر توجه ویژه‌ای نشده است که در همین رابطه علاوه بر فعالیت‌های عمرانی باید به توسعه و نگهداری فضای سبز شهری و نیز مبلمان شهری توجه ویژه شود.

مرادی با اشاره به آسفالت معابر شهر اسدآباد هم یادآور شد: در دو سال اخیر بیش از ۳۵ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهر اسدآباد توزیع شده است اما به دلیل حجم بالای خرابی معابر و خیابان‌ها این میزان حجم آسفالت‌ریزی کافی نبود، پس تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بر این است در سال‌جاری بیش از  ۲۰ هزارتن آسفالت در معابر و خیابان‌ها توزیع شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal