آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 14:45   |   کد مطلب: 47865
رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی خبر داد:
برپایی نمایشگاه عکس و آثار شهدا در اسدآباد
رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی گفت: همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس و آثار شهدای شهر اسدآباد در دانشگاه سیدجمال برگزار شد.

محمدمهدی مولوی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از برپایی نمایشگاه عکس و آثار شهدا در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر  خبر داد و گفت: این نمایشگاه دارای 7 غرفه فروش کتاب، تصاویر شهدای شهرستان، تصاویر شهدای جهاد کشاورزی استان همدان، پاسخگویی به مسائل شرعی دانشجویان، دلنوشته برای شهدا، شهدای دانشجو و دانش‌آموز و شهدای گمنام است.

 

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت دانشجویان شاهد و ایثارگر با همکاری مدیریت فرهنگی و بسیج دانشجویی برپا شده، افزود: 50 اثر عکس و آثار شهدا در این نمایشگاه گذارده شده است.

 

رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس و آثار شهدا از روز 31 اردیبهشت تا 7 خردادماه برپاست، گفت: بازدید دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان از این نمایشگاه بسیار خوب بوده است.

 

وی کمک عوامل دانشگاه، سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه و هیاًت عاشقان ابوالفضل اسدآباد را در برپایی نمایشگاه مؤثر خواند و افزود: افتتاح این نمایشگاه با اعلام خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانش تقارن پیدا کرد که یاد و خاطره آنان نیز گرامی داشته شد.

 

شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام در حوزه دفاع مقدس 403 شهید در اقشار مختلف تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal