آخرین اخبار

7. خرداد 1403 - 11:07   |   کد مطلب: 47868
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پیش بینی اعزام ۶ هزار نفر زائر به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مهرداد آهکی مدیر این اداره کل ضمن اشاره به  پیش بینی اعزام ۶ هزار نفر زائر به مرقد امام خمینی (ره) از استان گفت با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده، تعداد ۱۹۱ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

 

آهکی ادامه داد: فرآیند اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از تمامی شهرستان‌های استان به‌صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۶ هزار صندلی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

وی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند .

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal