آخرین اخبار

11. خرداد 1403 - 8:40   |   کد مطلب: 47888
استاندار همدان گفت: کارهای خیر اجر و پاداش بسیاری دارد چون این مجاهدت، گمنام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از مهرعلیرضا قاسمی‌فرزاد صبح پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد: ما درس‌های بسیاری از خیّرین گرفتیم و وقتی اسم کار خیر می‌آید به صورت ناخودآگاه به خیّرین مدرسه‌ساز، فکر می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه برخی خیّرین تمام زندگی خود را برای کار خیر، هزینه کردند، تصریح کرد: کسی که در راه خیر هزینه می‌کند نشان دهنده‌ی ثروت حلال و توفیق الهی آن شخص است. من قدردان تمام خیّرین هستم چون در راه کار خیر تلاش می‌کنند و این مجاهدت، گمنام است بنابراین اجر و پاداش بالایی دارد.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مطرح کرد: رئیس جمهور عزیز ما تمام زندگی خود را وقف خدمت به محرومان کرده بود و همواره ما را به خدمت‌گذاری توصیه می‌کرد و تشیع شهدای خدمت، محبت مردم به رئیس جمهور شهید را نشان داد.

استاندار همدان با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان، تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، ۱,۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به همدان و ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اکباتان در نظر گرفت که منشأ خدمات ارزشمندی در استان بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal